Scheepsnaam | Remacum |
Type | Vrachtschip |
Lengte | 73 |
Breedte | 8.2 |
Max. Diepgang | 280 |
Min. en max. hoogte | 4.8 / 5.45 /6.30 |
Tonnenmaat | 1127 ton |
m3/Teu | 1600 m3 |
Geldigheid van alle papieren | 10 -2020 |
Bouwjaar | 1964 |
Werf | Lambrechts te Boom Belgie |
Motor 1(Merk, Vermogen, Bouwjaar) | Deutz van 750 pk type 545 bouwjaar 1964 revisie 2000 en normaal onderhoud |
Generator 1(Merk, Kva, Bouwjaar) | Hatz 25 kva 220/380 volt bouwjaar 2010 |
Generator 2(Merk, Kva, Bouwjaar | Lister 15 kva 220/380 volt goede staat |
Stuurhut | Aluminium overzaakbaar van 2017 |
Achterroef | Keuken, badkamer met appart toilet, ingang binnendoor |
Slaapplaatsen achterroef | 3 slaapkamers |
Voorroef | kamer keuken badkamer met toilet |
Slaapplaatsen voorroef | 2 slaapkamers |
Aantal ruimen/trim/semi-beun/vloer | 2 Azobe vloer met trimvulling |
Luiken/Luikenwagen(Merk) | Bloemmart rolluiken |
Vlak | Goed |
Roerwerk(Aantal, Merk) | 3 roeren hydrolisch aangedreven bouwjaar 2000 |
Boegschroef(Merk, Vermogen, Bouwjaar) | Van Wijk van 270 pk 4 kanalen bouwjaar 1984 |
Marifoon(Aantal, Merk) | 2 x Sailor type RT 2048 |
Radar(Aantal, Merk) | RH 2005 TFT color van bouwjaar 2008 |
Nautisch compleet? (ja/nee) | Ja |
Autokraan (lengte) | 10.5 naar 15m uitschuifbaar 1800 kg |
Bunkercapaciteit | 19.000 liter |
Drinkwatercapaciteit | 4.500 liter |
Bijzonderheden | Nieuwe schroef , nieuwe stuurhut , omvormer , boegschroef unit voll revisie Inruil schip groter als 1400 ton mogenlijk |
Vraagprijs in EURO | € 310.000-- |
met ons op.