Scheepsnaam | Mutatie |
Type | Vrachtschip |
Lengte | 54.93 |
Breedte | 6.62 |
Max. Diepgang | 2.60 |
Min. en max. hoogte | 4.70 / 5.20 |
Tonnenmaat | 610 ton |
m3/Teu | 940 M3 |
Geldigheid van alle papieren | SI 2023 |
Bouwjaar | 1964 |
Werf | Dreumel |
Motor 1(Merk, Vermogen, Bouwjaar) | Deutz 460 pk type BA6M 816 van bouwjaar 1988 |
Generator 1(Merk, Kva, Bouwjaar) | Hatz Silent Pack, 17.5 kva 220/380 volt |
Generator 2(Merk, Kva, Bouwjaar | Hatz, 17.5 kva 220/380 volt bouwjaar 2009 |
Stuurhut | Aluminium |
Achterroef | kamer keuken douche met wc met airco |
Slaapplaatsen achterroef | 2 slaapkamers |
Voorroef | berging |
Slaapplaatsen voorroef | 2 slaapplaatsen |
Aantal ruimen/trim/semi-beun/vloer | 2 ruimen trimvullingen met Azobé |
Luiken/Luikenwagen(Merk) | Aluminium Friesche kap met luikenwagen |
Vlak | goed |
Roerwerk(Aantal, Merk) | 2 roeren |
Boegschroef(Merk, Vermogen, Bouwjaar) | DAF 1160 type DKA van 198 pk |
Marifoon(Aantal, Merk) | 3 x Sailor type RT 2048 |
Radar(Aantal, Merk) | 1 x Sperry dagdlicht |
Nautisch compleet? (ja/nee) | Ja |
Autokraan (lengte) | 9 m |
Bunkercapaciteit | 8.000 Liter |
Drinkwatercapaciteit | 8.500 Liter |
Bijzonderheden | Stuurwerk: 2016 aangepast - hydr. Roeren vernieuwd ,1 in 2009 en 1 in 2012, beunkoeler vernieuwd in 2009, in 2016 nieuwe tractiebatterijen met nieuwe Victron omvormer en een nieuwe Victron acculader |
met ons op.