Scheepsnaam | Sympathie |
Type | Motorvrachtschip |
Lengte | 85.80 |
Breedte | 9.50 |
Max. Diepgang | 3.01 en laad 1271 op 250, 1051 op 220 |
Min. en max. hoogte | 4.25 met ballast / 5.65 |
Tonnenmaat | 1648 ton |
m3/Teu | 2300 m3 |
Geldigheid van alle papieren | 2026 |
Bouwjaar | het voor en achterschip is van 1954 / het middenschip is van 1982 |
Werf | 1954 Hitzler werf Lauenburg, 1982 St Barbara te Eisden |
Motor 1(Merk, Vermogen, Bouwjaar) | MAN van 1000 pk Type D 2862LE 447 Stage V word geplaatst 2022 met nieuwe Twin disc koppeling bouwjaar 2022 |
Generator 1(Merk, Kva, Bouwjaar) | Hatz 25 Kva 220/380 volt type 3M41 bouwjaar 2017 |
Generator 2(Merk, Kva, Bouwjaar | Iveco, 30 Kva 220/380 volt bouwjaar 2003 |
Stuurhut | Aluminium overzakbaar op vaste stalen onderbak, bouwjaar 2001 |
Achterroef | Ingang binnendoor, keuken van 2014 woonkamer 2016, badkamer nieuw 2022 |
Slaapplaatsen achterroef | 3x slaapkamer |
Voorroef | Volledig vernieuwd in 2015 ruime keuken, woonkamer, badcel met toilet, schotelkabel aanwezig |
Slaapplaatsen voorroef | 1 x 2 persoons uitschuifbaar |
Aantal ruimen/trim/semi-beun/vloer | Voorruim 19,30 mtr x 7,60 / Achterruim 40,50 mtr x 7,60 Gesepareerd door waterdicht schot, dicht op de spanten, stalen buikdenning (2003). Breedte op de vloer = 9 meter |
Luiken/Luikenwagen(Merk) | Aluminium schuifluiken Baeck Marine rijden op RVS rails geplaatst 2017 |
Vlak | Goed (middenschip van 1982) |
Roerwerk(Aantal, Merk) | 3 roeren, hydraulisch, fabrikaat hamelink (1990) |
Boegschroef(Merk, Vermogen, Bouwjaar) | DAF DKZ 1160 250 PK (gereviseerd geplaatst in 2008), Albrecht schottel (volledige revisie 2010) |
Marifoon(Aantal, Merk) | 1x Salior, 1x Atlas |
Radar(Aantal, Merk) | 1x Radio Holland RHRS 2005 daglichtradar 1 x RHRS 2014 bouwjaar juni 2018 |
Nautisch compleet? (ja/nee) | ja |
Autokraan (lengte) | 9 / 16 mtr Hydrolisch uitschuifbaar, fabrikaat Misty, in 2007 taatslager, zwenkketting en hijslier vervangen. 2 ton hijsvermogen electrische aanstuuring vernieuwd in 2013 |
Bunkercapaciteit | 22 m3 Achter / 1,5 m3 Voor |
Drinkwatercapaciteit | 4 m3 Achter / 2 m3 voor |
Bijzonderheden | Snel economisch schip, goede ton/m3 verhouding, Ballastjet 750 m3 p/uur. Door afmetingen zeer flexibel inzetbaar, kan met weinig tonnage het kanaal in. |
Vraagprijs in EURO | op aanvraag |
met ons op.